A Vileda egyszerűbbé teszi az életet

70 éves a Vileda


A Vileda márkát 1948-ban alapították és ebben az évben ünnepli évfordulóját. Az elmúlt évtizedekben a vállalat az innováció által forradalmasította a takarítás világát. A legendás Vileda ablaktörlő kendő, a Glitzi szivacs és főleg a Vileda mop új szintet állítottak fel piaci szegmenseikben. A Freudenberg Home and Cleaning Solutions Vileda márkája máig új termékek és anyagok fejlesztésével foglalkozik és optimalizálja a már meglévőket.
70 éven keresztül a Vileda innovatív takarítóeszközökkel tette egyszerűbbé a házimunkát a vásárlói számára. A vállalat a háztartási termékek nemzetközileg elismert márkája, és több mint 30 országban van jelen.

Minden 1947-ben kezdődött, amikor a weinheimi üzem két dolgozója észrevette, hogy a takarítók nem szőtt textildarabokat használnak a felmosáshoz. Az ötletből hamar megszületett a Vileda ablaktörlő kendő. A „Vileda” név a német „wie Leder”-ből („mint a bőr”) ered; a nem szőtt törlőkendő olyan hatású volt, mintha zergebőrből lenne, és 1948-ban vezették be a piacra.

A márka számára a termék mindenféle értelemben vett tartóssága mindig kiemelt tényezőnek számított a vásárlók elvárásainak területén. Továbbá a Vileda számításba veszi a különböző országok kultúráját is, hiszen minden országnak megvannak a saját takarítási szokásai.

Az utóbbi időben az elektromos takarítási szegmens fontos tényezővé vált számos otthonban. A robotok automatikusan porszívóznak, az ablakporszívók lítium-ion akkumulátorokkal dolgoznak, a seprűk pedig elektromosan működnek. A Vileda a „ViROBi Slim” nevű portörlő robotot is forgalmazza, valamint a „VR 302”-es szívórobotot a teljesen automatikus padlótisztításhoz.

A háztartási termékek palettája mellett a Vileda professzionális portfólióval is rendelkezik immár 50 éve: a Vileda Professional innovatív takarítási megoldásokat kínál a professzionális felhasználók számára különféle környezetben, pl. az egészségügy, a tisztaterek, az általános épülettakarítás, a hotelek és az éttermek területén. Ahogy fejlődik a technológia és változnak az igények, a Vileda Professional folytatja tovább a márka régi innovációs tradícióját: az „iQonnect”-tel a Vileda Professional egy digitális megoldást vezetett be a piacra, amely lehetővé teszi a szerződéses takarítók számára, hogy jelentősen csökkentsék irányítási költségeiket azáltal, hogy digitalizálják az alapvető működési folyamatokat.